Facebook Badge

Monday, May 25, 2009

Tolong vote : saya buat muka kesian nie.

"Zuhaidah Jaafar" mySis.
Add sender to Contacts
To: rieydana@yahoo.com

salam.

bro, tlong post kn aku punye info nie sket kt blogsport hg. heee

Tolong vote : saya buat muka kesian nie.




*kerjasama dperlukan bg pihak kalian agar ignore je bckground blakang tu.


Yelah, setelah saya tengok macam ramai saja join pertandingan Lipice tu, saya rasa macam menggedik nak join je. Tak salahkan saya gedik? Saya rasa macam eksaited tahap budak² dapat tengok otromen live depan mata je nak join jugak contest ni walaupun saya teramat sure muer puer yang saya tak kan menang. Muahaha, okay sila ketawakan cik Ieyda beramai².

Hahahahahaha. Dah² cukup, tak payah melebih².

Bukan apa, rasa seronok pulak muka saya tertepek dekat dalam 'Gallery' tu, hahhaaha. Nak berlagak ala² orang femes lah katakan. Korang jangan lah jeles kat saya, korang g lah masuk contest tu jugak walaupun saya tahu contest tuu nak tamat dah. haha. Tak ngabis kredit pun. Setakat habis minyak kereta atau motor untk drve pergi Watson atau Guardian jee, & beli product Lipice. Then, buat luah muka menggoda mahupun muka menggedik korang tu . Contoh utama macam minah senget bawah ni :



*saya plih pic ini kerana kegedikan lebih terserlah. setuju?

eii muka rasa nak lempang tapi saya harap awak lempang saya laju² dengan menggunakan mouse & click 'Vote' dekat nama saya dalam contest tu yeee.

Akhir kata dari peserta Lipice bibir mengawan ehh, menawan ;

'Jangan lupeeeee undi saya : Mesraaaaaaaaa' *ala ala bob lah pulak, yang penting buat muka kesian tu wajib untuk raih simpati.

ehh lupa nak bagitahu cara mengundi : bukan AFUNDI yee harap maklum

* memulaa : pergi link http://www.lipice.com.my
* kemudian : pergi dekat tab 'Peraduan Bibir Menawan LIPICE'
* next pergi 'Gallery'

* seterusnya(cecehh sekema), nampak tak bawah belah kiri adee tempat kosong isi email? haaa, isi email saya ->> princess89_deqda@yahoo.com
* Lepas tu akan keluar lah muka saya yang gedik tu serta slogan saya yang macam budak tadika belaja mengarang ucapan hari ibu,
* then click 'Vote Now'
* Masukkan nama & email korang
* SUBMIT

sudah siap! Siapa vote saya, bagitahu. nak muah muah sikit. hahaa
*okay bertambah annoying. >.<" p/s: Tolong bagi 'star' saya tu jadik sebesar yang mungkin, vote banyak². hahaa, tak malu betul >.
<" written by: Ieyda Molly :)

No comments: